Uszkodzony laptop, co zrobić?
Laptopy marek takich jak: Acer, Asus, Apple, Dell, HP, Fujitsu-Siemens, Toshiba, Lenovo, IBM, Compaq, Sony Vaio, Samsung, Gericom, Packard Bell, Belinea, Benq naprawiane są poprzez dobry serwis komputerowy. 10 letnie doświadczenie branżowe to atut firmy, która działa bez pośredników, jest głównym wykonawcą usług. W przypadku laptopów bardzo częstokroć mamy do czynienia z charakterystycznymi usterkami, jakie dla fachowców w tej dziedzinie nie stanowią problemu zarówno w diagnozie, jak i samej naprawie. Należeć będą do nich na pewno:
– naprzemienne włączanie się lub niewłączanie sprzętu
– niedziałające usb
– brak dźwięku
– niedziałająca karta wifi
– biała matryca
– pionowe i poziome paski na ekranie
– zupełny brak obrazu
– wydawanie poprzez sprzęt sygnałów dźwiękowych
– wyłączanie się laptopa
– przegrzewanie się sprzętu
– nieładowanie baterii
– trudności w zainstalowaniu sterowników, systemu
Z powyższymi usterkami firma radzi sobie stosunkowo prędko, jest to albowiem, jak można by powiedzieć dla fachowców chleb powszedni. Zatem też zdecydowanie bezpieczniejszą drogą do ponownego bezproblemowego korzystania ze sprzętu jest oferta usługodawcy niż naprawa na własną rękę. Wybierając dobry serwis komputerowy, klienci dostają dwa rodzaje gwarancji. Jedną z nich jest gwarancja naprawy nawet tej awarii, której nie udało się wyeliminować poprzez inny serwis, jak również tradycyjną gwarancję na naprawę nawet 12 miesięczną. Jak widać nie bez powodu na stronie internetowej firmy widnieje slogan: Niech gwarancja będzie z Tobą.